preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivo Kozarčanin Hrvatska Dubica

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Microsoft 365

 

e - Dnevnik za učenike i roditelje

 

Sigurnost na internetu

 

Opasnost od strujnog udara uz prugu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 1. 2013.

Ukupno: 97532
Virtualna knjižnica

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
4 radionice s učenicima 7. razreda
Autor: Štefica Debogović, 25. 2. 2013.

U periodu od 31.1.2013. - 22.2.2013. psihologinja Laura Marković, suradnica Rehabilitacijskog centra za stres i traumu (Zagreb) provela je 4 radionice s učenicima 7. razreda O.Š. Ivo Kozarčanin, u pojedinačnom trajanju od 2 školska sata (sveukupno 8 školskih sati). U prosjeku, svaku radionicu prošlo je oko 20 učenika.

 
 
 

 

Teme radionica (s kratkim sadržajem) bile su: 
 
1. Osjećaji i suosjećanje  - Što je empatija? Zašto je važna? Grupni rad: prepoznavanje osnovnih i složenih osjećaja (po Paulu Ekmanu). Vježbe povjerenja: igranje uloga i rad u parovima.
 
2. Kako dobro komunicirati?  -  Što je (dobra) komunikacija? Kako nastaju nesporazumi? Može li se ne komunicirati? Igranje uloga u situacijama aktivnog slušanja, upadanja u riječ i nezainteresiranosti. Rad u parovima: aktivno slušanje. Rad u parovima: neverbalna komunikacija.
 
3. Kako se zauzeti za sebe  -  Što je asertivnost? Kako se razlikuje od agresivnog ponašanja i popuštanja? Kada je teško reći ne? Rad u grupama: vježbanje asertivnosti na svakodnevnim situacijama (prilagođeno uzrastu).
 
4. Moje sposobnosti, znanja i vještine (tema posljednje radionice odabrana je u suradnji s učenicima/ama). -  Što su to sposobnosti, interesi, znanja i vještine? Što su to mogućnosti? Rješavanje upitnika profesionalnih interesa (prilagođeno uzrastu). Rad u parovima na predstavljanju interesa, znanja, vještina. Grupna rasprava. 
 
Proces rada. Navedene teme obrađene su putem kratkog teorijskog uvoda, poslije kojeg je slijedio glavni dio rada - vježbanje, igranje uloga, grupni rad, rad u parovima, individualni rad, a svaka radionica završavala je refleksijom na prorađene teme i proces rada, te ispunjavanjem evaluacijskih upitnika. 
Učenici/e izvještavaju da im je bilo zabavno i korisno sudjelovati na radionicama, da su saznali više o sebi, bolje se međusobno upoznali, te da bi htjeli nastaviti s ovakvim formatom rada.  




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju